la distancia
M'he enamorat d'un nen, del qual veranejo amb ell. A ell li molo, però el problema és la distància, ja que visc a una hora d'ell. Ho estic passant molt malament. Ajuda siusplau!
InterPersonal

Bon dia jpholi,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga del servei de consulta jove d'Interpersonal i IESP. Moltes gràcies per utilitzar el consultori.
Les relacions a distància no són cosa fàcil, per tant, entenem que et sentis així. Això no vol dir, però, que aquestes relacions siguin impossibles!! Per tal de què funcioni és molt important que els dos estigueu implicats, que parleu molt i que us expliqueu els neguits i dubtes que tingueu. També podeu buscar la manera de veure-us de tant en tant, podeu mirar de quedar algun dia on viu ell, un altre dia on vius tu, inclòs a un punt intermedi.
Si els dos us agradeu i voleu intentar-ho tot i la distància, endavant! Simplement tingueu present el que diem més amunt, parleu molt, resoleu els problemes i no els deixeu passar... la bona comunicació en una relació a distància és molt important.
Molts ànims!
www.consultajove.cat