QUE FAIGGG????????
Tinc molts problemes el primer esq desde l'any passat que estic enamorada d'un nen abans parlabem molt pero a finals de curs ja no erem els mateixos i no reiem igual jo no parlava amb ell pq em feia vargonya pero ell tampoc i nose perque, es un noi molt extobertit i parla amb tothom i a mi per una part m'agrada pero per l'altre no pq parla em moltes nenes i que son amigues meves ademes i tinc masses gelosss no puc veurel parlant amb altres em possa dels nervis.Nose que em passa pero avegades pensu que li estic possant els cuernus es molt raru perque no sortim pero penso: ai no faguis aixo es molt raru pero me l'estimo infinit mai m'habia enamorat i no m'agrada estar enamporada d'algu. Penso que mel trobare m'imagino histories....I pateixo molt
L'altre problema esq nomes tinc un grup de amigues una d'elles no li caic be a mi tmp molt pero no hu entenc, una altre em cau molt be pero sembla que estigui enfadada amb mi i ja no ens passem tota la tarda parlan ni rien com abans no se de que parlari moltes vegades, i la ultima nena tambe em cau molt be i amb aquesta no tinc problemes pero m'agradaria estar amb algun lloc on mo passes be coneixo a tothom pero no tant com elles.
Meersii per llegir aquest textasoo amb tenia que desfogar d'alguna manera contesteuu rapid siusplauu
InterPersonal

Hola G!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga del servei de Consulta Jove d'InterPersonal i de l'IESP. Moltes gràcies per escriure'ns i disculpa el nostre retard en la resposta.
Per què ja no sou els mateixos l'un amb l'altre? Què creus que ha passat? Has pogut parlar-ho amb ell?
Estar enamorada és fantàstic! Però, fixa't que la gelosia no et porta enlloc, i l'única cosa que està generant en tu és més malestar. Ell és lliure de parlar amb qui vulgui, sigui noi o noia, independentment que vosaltres tingueu una relació de parella o simplement sigueu amics. De la mateixa manera, el fet que t'agradi o que en un futur sigueu parella no implicarà que tu deixis de parlar amb altres nois, oi? Si no és així, no sereu lliures i això us farà patir.
Ell sap que t'agrada? Sabem si ell sent alguna cosa per tu? No té massa sentit que pateixis tant amb aquestes històries que t'imagines, i et recomanem que et centris més a viure el present, a gaudir dels moments que pugueu compartir...
Pel que fa al teu grup d'amigues, és normal que no tinguem la mateixa afinitat amb totes. Sovint passa que connectem millor amb algunes persones que amb d'altres, i no té res de dolent. Si notes que potser alguna està enfadada i no saps ben bé que ha passat, parla amb ella, explica-li com et sents. Busqueu la manera de solucionar el que hagi pogut passar.
Per últim, si tens ganes de conèixer gent nova, endavant! Com més ampliïs el teu cercle d'amistats, més probabilitats de trobar a bones amigues!
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat