Ajuda!
Hola,
Necessito ajuda!
Fa unes setmanes, vaig tallar amb el meu ex, i ara, una de les meves millors amigues, s'ha fet amiga d'ell. Al principi vaig pensar que estaría bé, ja que així, jo podría saber si ell em trobava a faltar a traves de la meva amiga. Per desgracia, ara ja no penso el mateix, fa uns quants dies, vam quedar tots tres, per passar el rato, i em vaig ratllar bastant, fins i tot van arribar a deixar-me sola al far (on havíem quedat). Em vaig adonar de que ell l'hi havia explicat coses fortes a la meva amiga, que a mi mai m'havia explicat, i també estaba molt més carinyós amb la meva amiga, que no pas amb mi. Avui, com si jo no hagues patit prou per ell, l'he tornat a veure, i jo, anava acompanyada de la meva amiga. A ella l'hi ha donat una abraçada plena d'alegria, inclús se l'ha pujat a sobre, a la cintura. I a mi m'ha donat una abraçada molt buida, quan sempre que me'l trovaba pel carrer, era capaç d'acompanyar-me a casa i deixar als seus amics penjats. Ultimament, la meva amiga, només fa que parlar d'ell, i el que em molesta més, es que jo l'intento ovlidar, però m'es impossible, quan ella em parla d'ell (que es casi sempre), ell em fa petons, i em toca el pit.
Ho fa expressament, o es que aquests dos acabarant siguent parella, o només es que el trobo a faltar i són paranoies meves?
InterPersonal

HolaBullsInTheBronx! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs no et puc dir com acabarà la història d'ells doS. El que pots fer pel teu patiments és amrcar una mica de límits. A la teva amiga li podries expressar com et sents. Després d'una ruptura és natural que estiguis trista i dolguda. Li pots explicar a ella com amiga, perquè t'entengui i et pugui respectar, si ella vol, una miqueta més. A ell, marca-li molt límit també, si no t'agrada el que fa de fer-te petons i tocar-t el pit, sigues clara i digua-li que fent això net confon! que es defineixi si vol estar amb tu que hi estigui del tot i. sinó, doncs, que estigui disposat a perdre't. Que li quedi clar que a dos bàndols no es juga!! Tu et mereixes més. Després d'una relació hi ha d'haver el màxim respecte! Ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat