Ja no se que pensar
Hola, hos escric perquè tinc un lio de sentiments oposats per la mateixa persona.
Fa 7 mesos vaig coneixer a una noia per un grup de Whatsapp, i un dia em va obrir i ens vam coneixer i anar quedan, ella deia que m'estimava i jo a ella també. Llavors, un dia que vam quedar li vaig demanar ser parella però a la 2 setmana, sense ninguna explicació específica, em va deixar.
El problema esque jo em vaig sentir enganyat i no vem parlar durant 3 mesos. Un dia vaig intentar parlar amb ella sobre lo que havia passat i tal, però m'es molt dificil creure'm lo que em diu desprès de trencar i casi sempre això desencadena una discució.
I ara no se que sentir per ella, per una part la trobo a faltar, però per un altre tinc la sensació de que m'ha traicionat.
Que tinc de fer?
InterPersonal

Hola Motorista!
És completament normal que et sentis així. Quan una relació s'acaba, i la persona amb la qual estàvem ens deixa, tenim la necessitat de que ens expliquin els motius per tal de poder entendre què és el que ha passat.
Nosaltres no podem saber si el que ella t'explica és veritat o no, però què és el que et fa dubtar? Fixa't que dubtar del que et diu l'única cosa que està generant en tu és més patiment i que discutiu cada cop que en parleu.
Dóna't el temps que necessitis per pair el que va passar i decidir quin tipus de relació vols mantenir a dia d'avui amb ella i si podeu continuar la vostra relació d'amistat sense que això et faci patir. Tingues present que si fa poc que tot això va passar és del tot normal que encara la trobis a faltar i que estiguis fet un embolic! No et pressionis i deixa que el temps vagi posant les coses al seu lloc.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat