Presionat
Hola fa tres anys em vaig canviar d'escola i com tot anava molt be vaig decidir sortir de l'armari.
Aquests any ens han dit que la dutxa es obligatoria no com els altres anys que era optativa i tinc una sensacio com de por del que puguin dir de mi. AJUDA no ser que fer
InterPersonal

Hola reusenc,
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
És fantàstic que puguis ser tu mateix amb la gent que t'envolta, no creus? Els teus companys ja saben la teva orientació i per tant, segurament no tindran cap problema. La dutxa després de l'esport és un hàbit de salut i higiene que s'exigeix i es potencia des de totes les disciplines esportives, per tant, millor naturalitzar-ho.
Si veus que alguna persona comença a faltar-te al respecte o a fer bromes fora de lloc, no deixis passar-ho i talla-ho d'arrel. Si cal demana ajuda a algun company o al teu professor, però no deixis que avanci, d'acord?
Una abraçada!
www.consultajove.cat