vergonya amb els nens
hola!
Coneixo vastants nens i em cauen molt bé. El problema es que vull comportar-me més obertament i no ser tant tímida amb ells ja que em fa molta vergonya parlar amb ells i no sé com actuar. Els últims anys he canviat molt en la manera de pensar i en gustos però em precupa que s'envurlin de mi o que si arribem a tenir una bona amistat la gent pensi que som parella corri el rumor i s'espatlli la nostra"relació amistosa". Qué puc fer?
Elena Crespi

Hola yatecomo!
Doncs primer de tot, gràcies per la confiança.
I en segon lloc, dir-te que és important que vagin forjant més confiança en tu mateixa, que canviï de manera de pensar és símbol d'evolució i maduresa, per tant, això ja t'ha d'anar donant una mica més de seguretat.
Això et permetrà anar ent més oberta amb els altres. I la timidesa no és dolenta, pensa que segurament ens tornem més extrovertits a mesura que anem coneguent millor a les persones que tenim al costat.
Mica en mica! no vulguis córrer! no es pot ser extrovertit de cop i has de valorar amb qui realment val la pena ser-ho!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat