incomoditat
Hola Adolescents! Faig aquesta consulta perquè ja fa temps que arrossego aquest problema i no sé què he de fer.
Des de fa aproximadament un any m'agrada un noi del meu curs. Durant el curs passat no va mostrar cap interès especial amb mi fins que faltaven dues setmanes per acabar el curs. M'enviava missatges de whatsapp cada dia i parlavem per skype, fins i tot vam anar amb un grup d'amics a un parc d'atraccions i ens vam passar el dia junts. Després d'això, durant aquest estiu, ha sigut un estira i arronsa ja que durant èpoques parlàvem molt per whatsapp i d'altres no. El problema arriba quan ens vam retrobar el primer dia d'escola, vam tenir una salutació molt freda i una conversa incòmoda, i ja fa dos dies que ens anem creuant per l'escola però no parlem. No soc una persona gens tímida però quan estic amb ell no sé què em passa i em bloquejo, no sé què dir. Vull intentar tornar a tenir allò que teniem però al cole mai tinc ocasió de parlar amb ell, per tant també seria raro dir-li de quedar fora el cole.
QUÈ HE DE FER?
InterPersonal

Hola Lilly,
Gràcies per escriure'ns! Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Sembla que la relació entre vosaltres ha canviat, però no sabem el motiu. És possible que ell es trobés en la mateixa situació que tu i que, l'un per l'altre, actuéssiu d'aquesta forma tan estranya? Pensa en diferents possibilitats i si et ve de gust parlar-li, fes-ho! Fins ara us comunicàveu per whatsapp, no? Doncs comença alguna conversa i a veure com reacciona ell. Potser estava en un moment atabalat, o potser nerviós o vergonyós o potser ara ja s'ha refredat la vostra relació i no sap què dir-te... No sabem què ha passat, així que sigues directe i comprova-ho!
Una abraçada!