AMOR EXTRANY
Hola! Vaig conèixer un noi fa 6 mesos i ens vam conèixer gràcies a les nostres mirades i somriures que anàvem fent fins que va arribar un dia en què va decidir fer el pas i parlar-me (cara cara) ens vam anar coneixent i sortint junts sense amagar-nos davant de la gent ni res (ja que és un poble petit), portàvem ja 5 mesos i encara no ens teniem l'etiqueta de "nuvi" o "núvia" però actuàvem com a tal. De sobte un dia parlant amb ell em va dir que estava atabalat i que necessitava temps per pensar per que segons ell s'ha espantat al veure en una relació tan seriosa. Jo li he donat aquest temps i ell em seguia parlant durant la temporada sense estar junts fins que jo una dia vaig explotar i li vaig dir que per estar així millor no estar junts i així va ser, decidim trencar i ja no estem junts. Ell em segueix parlant cada dia com si res, em veu pel carrer i em ve a parlar, em fa un petó a la galta o fins i tot abraçades. Jo ja no se que fer per que tinc sentiments enormes cap a ell però jo se que ell no m'estima tant com jo a ell. Fa poc es va liar amb una noia en una festa, es veu que va beure bastant i no va ser conscient. Al dia següent em va parlar per explicar-m'ho i donar-me totes les explicacions, i no estàvem junts. Ara seguim parlant i ell cada dia pensa que algun dia tornarem però que segueix sense fer res. És a dir, aquest noi esta com col·lapsat i jo ja no puc seguir així ... M'ha decebut molt i jo l'hi he donat TOT i més, m'he comportat amb ell com una núvia gairebé perfecta. Es com que no em vol tenir al 100% pero tampoc vol que desaparegui al 100% molt egoista per la seva part. Ajuda ... Tinc 18 anys i ell 25, l'edat mai ens ha afectat a RES. Jo tinc les coses més clares que ell.
Gràcies!!!!!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
És natural que tinguis aquesta sensació, ja que ell et dóna informacions contradictòries. Per una banda diu que no vol tenir una relació tan seriosa, però per l'altra recorre a tu quan té problemes....
Potser hauràs de prendre una decisió i fer un ultimàtum. Tu mateixa dius que no pots més, oi? Doncs fes-li saber. Explica com et sents i què necessites. Serà un moment molt dur, però ell també ha d'assumir que no pot jugar així amb els teus sentiments. Tingues clar que si fas això, no sabem quina serà la reacció d'ell, però possiblement t'ajudarà a estar millor, ja que sortiràs de la incertesa.
Sigues valenta i si necessites saber per on passa la vostra relació, planteja-li!
Una abraçada!
www.consultajove.cat