Amic Invisible.
L'altre dia, em va tocar a l'amic invisible un noi de la meva classe que normalment m'hi faig amb ell però només a classe i no sé molt d'ell. L'únic que sé és que és porter i crec que li agrada el color verd. He pensat regalar-li un guants verds però no sé la mida de la seva mà. Per saber que regalar-li també he pensat posar-li una nota a la taquilla o anar demanant a tothom que li agradaria que li regelessin però voldria saber més idees per esbrinar-ho.
Gràcies!
InterPersonal

Hola Anònim. Sóc l'Asumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Em sap greu perquè anem una mica de tard en les respostes i el tema de l'amic invisible deuria ser per Nadal...però jo et contesto igualment.
De fet, l'amic invisible, ja és també una mica això oi...vull dir que en principi no hem de saber qui ens ha fet el regal. I aquí està la gràcia també. Per tant, jo crec que li regalis el què li regalis...li estarà bé. Si ja saps una mica els seus gustos, aficions, etc. perfecte. La idea de posar-li una nota a la taquilla està bé però potser malpensa no...També li pots demanar a algun altre company o companya que el conegui més. Penso que les opcions que has dit poden estar bé. I si no...sorpresa!
Gràcies per la teva confiança. Segur que la cosa va de conya!
Assumpta Muns Altarriba
www.interpersonal.cat