Pixels o Mgapixels? :S
Hola adolescents,
tinc un problema, bueno millor dit dos... En fi fa casi un mes vaig coneixer a un noi pel xat i es molt majo i tot i portem parlant i tal i bueno no es el meu tipus... pero em vaig donar compte de k realment podria ser que em molés una mica... Pero com em va dir k li molava un altre doncs va ser quan em vaig donar compte de que potser em molava pero vaig decidir pàgina... I va ser quan vaig coneixer a un noi molt maco per la xbox, que me'l va presentar un amic i viu aqui a catalunya i bueno vam parlar i tot i em va començar a agradar. Pero llavors l'altre noi posem-li de nom Ivan (per dir algo) em va dir k lo de la noia era mentida i que realment li molava jo. I doncs jo no se que fer ara... No vull donar-li falses esperances pero potser si que m'agrada. Clar que potser m'agrada més l'altre... El problema es que al de la xbox posem-li de nom (Johnny) no sé si li agrado i clar també seria una cagada haver passat d'un i al final no comerme un rosco... No he vist cara a cara a ningu i abans de decidir-me doncs m'agradaria pero clar si al Johnny (el de la xbox) no li agrado quedara raro si li demano de quedar (el coneixo de 2 setmanes aprox). I l'Ivan es posa trist perque diu que no vol esperar a ser novio meu i que si no l'estimo que li digui ara i aixi s'ho estalvia, que pasa d'esperar... I ns el que sento, perque no es el meu tipus pero ns... Ns si m'he explicat jajaja En fi que us demano ajuda perk no ser que fer. I no me val la resposta de escolta al teu cor perque per molt que em posi audifono no el sento. Que faig??
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Sembla que tens una mica d'embolic, oi? Mira, et direm una cosa molt senzilla: quan sents que vols estar amb una persona, ho sents amb una intensitat molt gran!
Per tant, si tens tots aquests dubtes potser és perquè encara no tens clar si t'agraden tots dos o potser cap dels dos t'agrada suficientment, no creus? També et direm que vigilis en el fet de fixar-te únicament en els nois que es fixen en tu. És important que ens valorem a nosaltres mateixos i tinguem clar què volem en una parella. Així ens serà més fàcil reconèixer-la quan la trobem, no creus?
En el teu cas, sigues sincera amb tots dos nois. Diga-li que no tens clar què sents per l'Ivant i ves-los coneixent a tots dos. Si en algun moment tens ganes de quedar amb algun d'ells, endavant! I si no et ve de gust, no passa res! Ningú pot obligar-te a enamorar-te d'ell
Una abraçada!
www.consultajove.cat