Que puc fer?? 👽
Hola, tinc un problema.
Desde el curs passat m'agrada un noi de la meva clase, es el primer que hem va agradar de veritat, he anat casi sempre amb ell al cole, però ar estem a 2n de la ESO. En tot l temps que m'agradat no m'he atrevit a dir-li res més de ser amics, el que pasa es que va començar a anar amb una noia que hem cau vastant malament i que s'ha liat amb un mint de tios i em van entrar gelos. Tampoc crec que jo li agradi, pero no se no em deixa d'agradar. Ya se que no tinc cap posibilitat de estar amb ell pero intento que no m'agradi pero no puc. No se que am pasa casa vegada que el vec que em mira o cuan parlo amb ell m'encanta.
Encara que tingui alguna petita posivilitat jo no soc capaç de dirli res d'això.
Però es que d'esde que hem començat l'institut que no em fa ni cas ni em parla, ni em saluda. Ya se que segurament no importa per qur ni es fixa, pero a mi em fa mal.
I a més a més no ho puc parlar-ho amb ningú, perque les meves amigues no ho saven, perque tampoc m'atreveixo que tampoc se perque pero vueno.
Vui que em deixi d'agradar o el que sigui, no se si es que només m'agrada o es que es algo més i que només tinc 13anys però estic sufrint.
Siusplau doneume algun consell o alguna cosa per oblidar-lo.
PD: perdó per les faltes 😅
InterPersonal

Hola bonica,
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Entenem perfectament com et sents. Quan ens agrada una persona i no ens fa cas o sentim que no li agradem podem arribar a patir molt!
No sabem què sent ell per tu (perquè tu tampoc vols que ho sàpiga) i aquesta incertesa encara pot fer-te patir més. Has de prendre una decisió: o parles amb ell i li expliques el que sents, o decideixes oblidar-lo per sempre i centrar-te en tu.
Totes dues opcions tenen els seus riscos, però està clar que el fet de no saber què sent ell encara et fa patir més. Per tant, les opcions són:
- Omplir-te de valor, confessar-li els teus sentiments i acceptar la seva reacció.
- Decidir oblidar-lo per sempre, potser et farà mal al principi, però és important que posis distància amb ell.
- Continuar fins ara mantenint aquesta incertesa.
Rumia bé quina és l'opció que més et pot ajudar a estar millor en un futur. Ah! i sobretot, confia en les teves amigues! No cal que els ho expliquis tot, però si estem passant per un mal moment, és important que tinguis les persones que t'estimen al voltant ;)
Una abraçada!
www.consultajove.cat