Com puc lligar amb ella?
Hola bones, fa des de finals del curs passat que vaig conèixer a una noia que té la meva edat, va al meu institut, etc. i m'agradaria ser més que "millors amics" però no se com fer-ho... Mai m'he "liat", i per això estic una mica "cagat"... No crec que jo a ella li agradi, ja que trobo que no sóc molt guapo... Els meus amics em diuen que sí que ho sóc però la gent que m'intenta fer la vida impossible em diuen el contrari, no se si és per ofendre... Som molt amics, ella ha vingut a casa meva, hem fumat porros junts, etc. Se que som molt joves per això però passo de passar la meva adolescència avorrit, així que penso viure a tope... :P Algun consell? Que faig em llenço? O espero? Buf si us plau ajuda... ha ha ha
InterPersonal

Hola Glups:)!
El fet que sigueu molt amics és fantàstic i sempre és un bon començament! Moltes relacions han començat primer amb una bona amistat!
És normal que si mai t'has embolicat amb cap noia, estiguis una mica "cagat" i nerviós. A tothom li passa! Així que tranquil, quan arribi el moment deixa't portar i veuràs com tot flueix millor del que esperaves. Ningú neix ensenyat!
És important que no facis tant de cas als comentaris dels altres, i menys els d'aquells que volen ofendre't. El que realment importa és que tu t'estimis i t'acceptis tal com ets, i així puguis potenciar els teus punts forts! Recorda que per gustos colors i que ser guapo o no pot ser molt relatiu.
Li has preguntat mai a aquesta noia si li agrada algú? Li has tirat mai alguna indirecta? Si és així, com ha reaccionat? Nosaltres no et podem dir què és el que has de fer, això has de valorar-ho tu. Si creus que et sents llest per llençar-te i assumir el risc que això suposa, endavant! Si pel contrari encara no ho veus clar, espera't i no tinguis pressa, intenta anar esbrinant quins són els seus sentiments. Has de tenir present que quan prenem la decisió d'expressar el que sentim a una altra persona correm el risc de no ser correspostos, però si no fem el pas, podem quedar-nos amb el dubte de si podria haver passat alguna cosa... en quin punt estàs tu?
Esperem que us vagi molt bé! Ja ens explicaràs! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat