Problemes d'amor
Hola, tinc un problema amb un noi
Fa uns dies van ser les festes del meu poble, jo coneixo un noi que sempre he pensat que es molt guapo, i aixo va fer que les meves amigues li diguessin una nit de festa que jo em volia enrollar amb aquest noi, jo estava molt nerviosa pero quan va venir ens vam començar a liar. La cosa es que l'endema em va demanar per sortir i li vaig dir que si. El problema esta en que el noi te dos anys menys que jo, i no tenim res en comú, no anem amb la mateixa gent, ni tenim els mateixos gustos, i cada vegada que em pregunta per quedar em poso nerviosa i em fa una mica de mandra, sobretot si els seus amics estan amb nosaltres quan quedem, a més sempre que quedo amb ell només ens liem, i quasi no parlem de res, i aixo ho noto una mica estrany, si em poguessiu donar un consell per no possar-me nerviosa, o per saber si de veritat m'agrada o no... Gràcies!
InterPersonal

Hola Eliss!
Moltes gràcies per escriure'ns!
El fet que tingui dos anys menys en si no hauria de ser un problema! Estaria bé que us coneguéssiu una mica millor, ja que ens dóna la sensació que us coneixeu poc. Pots proposar-li de quedar per anar a algun lloc en concret per fer alguna cosa diferent a embolicar-vos tota l'estona. D'aquesta manera podeu parlar, conèixer-vos millor i anar veient si us agradeu de veritat, més enllà de l'atracció física. També descobrireu si teniu aficions o gustos similars, o com expliques no teniu res en comú. Veuràs que un cop el coneguis millor tu mateixa sabràs si de veritat t'agrada o no!
Per altra banda també estaria bé que poguessis explicar-li com et sents. Si tots dos voleu estar junts i ho teniu clar, segur que trobeu la manera de que tots dos us sentiu a gust i tu no et posis tan nerviosa quan et diu de quedar.
Esperem que vagi tot molt bé! Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat