No se si l'estimo...
Primer de tot gracies per tenir aquest apartat i ajudan's.
Aviam, porto amb un noi 4 mesos, amb principi no volia res amb ell pero despres les meves amigues em van fer el 'lio' i en un principi tot anava be.
Ara be el problema: sempre e sapigut que ell no seria el 'amor de la meva vida' i que algun dia acabaria amb ell. Fa un temps que no se si acabar-ho o no, perque per una banda me l'estimo pero per l'altra vui acabar amb ell, ns que fer, estic feta un lio. Per un altra banda ara estic estudiant fora del pais i vaig pensar que aixo ens podria ajudar, donar-nos temps, pero no. Siusplau que puc fer? No li vui fer mal
InterPersonal

Hola lovelife!
Moltes gràcies a tu per escriure'ns i per la confiança!
És normal que et sentis així si tens dubtes sobre el que sents. En aquests casos va bé donar-se un temps per una mateixa i pensar què és el que sentim realment. No et pressionis i deixa que els teus sentiments flueixin. Tu sola descobriràs si realment vols seguir amb ell o pel contrari prefereixes deixar-ho i seguir com a amics.
Has de tenir present que quan una relació s'acaba és inevitable que es pateixi i que l'altra persona ho passi malament, per això és important fer les coses bé. Tampoc és just seguir amb algú pel quan no sentim allò que s'hauria de sentir, tot i que ens l'estimem moltíssim.
La nostra recomanació és que et donis el temps que necessitis per aclarir els teus dubtes i seguir el camí que creguis més correcte. Sigues sincera amb tu mateixa, escolta al teu cor i trobaràs la resposta al teu embolic.
Una abraçada ben forta i esperem que vagi tot molt bé!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat