Ajuda?
Hola, et volia demanar un consell...
Des de fa ja temps vull ser psicòloga, vull ajudar als altres a superar obstacles en la seva vida, vull poder aconsellar a la gent que té problemes, el problema està en què tinc 15 anys, però de debò que gaudeixo molt ajudant als altres i ho vull fer més seguit, sobretot m'agradaria a ajudar a joves, hem podríeu aconsellar alguna manera de què ho pugui fer? Potser una pàgina online, o alguna cosa semblant?
Moltes gràcies per l'atenció i perdona per les molèsties.
InterPersonal

Hola Belieber,
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
És fantàstic que tinguis aquesta vocació d'ajudar als altres! Ja que t'ajudarà a relacionar-te amb les altres persones i a crear moments d'intimitat molt especials i molt gratificants.
De totes maneres no t'oblidis de cuidar-te! Sovint quan estem tan pendents dels altres, ens oblidem que nosaltres també tenim sentiments, també patim i també ens agrada que ens cuidin. Si necessites ajuda, demana-la directement i no esperis que algú "se n'adoni".
Per ser psicòloga hauries de fer el batxillerat de ciències de salut i després escollir el grau de psicologia. En el cas de la carrera de psicologia, també et caldrà una especialització d'un o dos anys per acabar exercicint de psicòloga.
Si vols sentir-te a prop de la gent, perquè no proves d'escriure un blog amb les teves experiències? Segur que llegint-ho pots aconseguir que molta gent s'hi senti identificat!
Una abraçada!
www.consultajove.cat