Amor
Hola Adolescents.cat,
no se si es aquesta la categoria correcta, pero el que vull, es parlar amb vosaltres.
M'he passat tot aquest trimestre, parlant (facebook) amb el noi dels meus somnis, es perfecte. Us he de ser sincera, el coneixo des de fa un any, i necessitava estar amb contacte amb ell, el problema es que no he pogut quedar amb ell, encara que le vist en persona.
En resum, al portar tres mesos parlant amb ell, quasi cada dia, m'ha fet pensar, en si li deuria de dir, de que estic enamorada d'ell. Pero soc tan timida, que no m'atraveixo a dir-li.
M'encantaria, obrir-li al facebook, parlar amb ell i dir-li que m'agrada, pero no se com dir-li.
Siusplau necessito urgent l'ajuda,
Estaria eternament agraïda amb vosaltres
InterPersonal

Hola Carla. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Més que dir-li que t'agrada així de manera tant directa, i pel facebook...Si tens oportunitat de veure'l, jo intentaria donar-me a conèixer, quedar, veure també com és ell en persona, etc. Està molt bé començar una relació a través del facebook, el whatsapp, etc., però si tens ganes de conèixer més la persona l'has de tenir al davant. No et posis la "pressió" d'haver de dir-li de seguida què sents. I quan el tinguis davant, fixa't en realment com és, què diu, què fa, com reacciona...Potser és com et pensaves... o potser no. Un consell: gaudeix d'aquesta "passió" que sents, però no idealitzis tant a les persones, i deixa't portar.
Gràcies per la teva confiança.
Assumpta Muns Altarriba
www.interpersonal.cat