cosa de tres
Hola! fa anys que tinc una millor amiga i ara hem conegut una tercera i tot ho fem amb ella.
Millor amiga és com una etiqueta i al fer les coses sempre de tres, sento que la perdo.
M'agradaria ser tres millors amigues però mai funciona de tres perquè dos sempre són més.. i ho estic notant en elles dos i em poso gelosa.
Estic farta de viure patint sobre si em "robaràn" els amics (no vull dir que no tingui més amics apart de jo però crec que sóc molt dependent d'ella, que puc fer per què em deixi d'importar taaan? No és el primer cop que em passa
InterPersonal

Hola bonica!
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Com tu dius, el "millor amiga" és un etiqueta, que no sempre s'aplica correctament. És genial tenir una persona amb qui comparteixis moltes coses, moltes intimitats i amb qui tinguis una confiança cega, però no podem deixar que sigui l'única amiga que tinguem. És molt enriquidor ampliar el nostre cercle d'amistats i aprendre a compartir àrees de la nostra vida amb diferents persones.
Entenem que puguis tenir gelos en veure-les a elles dues, però si tu estàs segura de la vostra amistat, no hi ha perill, perquè encara que hi hagi una tercera o una quarta persona, no es perd amistat. Busca activitats per fer totes tres o per fer amb més gent i obre't a altres persones!
Veuràs que com més accessible siguis pels altres, menys dependràs d'una sola amistat ;) Fes la prova!
Una abraçada!
www.consultajove.cat