Ajuda!!! Què faig????
Hola,
som una noia de 18 anys, estic estudiant un doble grau de física i matemàtiques... fins aquí molt bé, els meus pares estan molt contents amb mi, però el problema és que estic amb un noi de 32 anys :( Què faig? L'estimo moltíssim, però no sé si socialment serà ben acceptada la nostra relació. Hauria de deixar-lo, o si ens estimam de debò és més important que la opinió que puguin tenir els meus pares i la societat?
Gràcies, estic molt malament pensant en el q fer. :(
InterPersonal

Hola bonica,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Sempre diem que en l'amor no hi ha diferència d'edat, però a vegades aquestes relacions no acaben de funcionar. I això és degut a la diferència de situació vital. Nosaltres desconeixem en quin moment vital es troba ell (treballant, estudiant?) i quins són els seus projectes de vida (com es veu d'aquí a 5 anys), i també desconeixem els teus.
Valora si són compatibles els vostres posicionaments vitals i parla amb ell molt sincerament sobre el vostre futur com a parella. Les relacions de parella han de ser un espai on ens sentim a gust amb l'altra persona, sense tenir por a comentar-li qualsevol dubte que tinguem. I si vols, parla'n amb les teves amigues o amb algú de confiança. També estaria bé que si et ve de gust, en parlis amb els teus pares. Sabem que costa i que pot fer molta por, però agraïran la sinceritat.
Una abraçada bonica,
www.consultajove.cat