Soc esquizofrenica?
Hola, fa ja temps que em sembla veure coses que son impossibles, pero les veig com per un moment, desapareixen de seguida, de vegades sento coses tambe (pero no molt sovint). De vegades veig coses molt a prop meu, i em fa por. L'altre dia, quan anava a dormir, vaig veure una mena de cosa plena de cables super raro, i vaig intentar tocar ero ho traspassava, i em vaig espantar, vaig tancar els ulls, i no els vaig tornar a obrir fins que es fes de dia, perque tenia por. La veritat es que sempre m'ha et molta por tindre esquizofernia, m'aterra, i no se si son paranoies meves o es que tinc algo. No li vull dir a ningu per por de que es pensin que estic boja o algo. Se que em direu que ho consulti amb algun adult i blablabla, pero esque no se ni com ni quan explicar-ho. Sisplau, necessito algun consell rapid.
InterPersonal

Hola Alba,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove.
Ostres! Això que expliques és una mica curiós. Cada quant et passa? Et passa sempre abans d'anar a dormir? És possible que mentre ens estem adormint o despertant, el nostre cos creï al·lucinacions sense cap tipus de trastorn al darrera, però això ho hauria de valorar un especialista. Millor demana hora al metge de capçalera i que si cal t'enviï a fer-te una revisió a l'especialista corresponent. Evidentement nosaltres des d'aquí no podem diagnosticar-te, seria una falta greu en el nostre exercici com a professionals.
Diga-li a la teva mare que vols anar al metge (Si vols no li expliquis) i que ell et pugui fer la valoració.
Una abraçada!
www.consultajove.cat