BFFFFFFFFFFFFF
Hola soc una noia que estic amb una amiga. El que ens pasa es que no sabem fer un peto amb llengua i estem sortin amb uns nois molt populars i ens fa vergonya dilsi que no sabem. Ens podria dir com es fa?????
Esque no volem que en la cita que facim i surgeixi fem un peto com gossos movent la llengua com si tinguesim set. GRACIES ADEU
InterPersonal

Hola!! Hi ha coses que no s'ensenyen, s'aprenen amb la pràctica, i aquesta n'és una! Per aprendre a fer petons amb llengua només hi ha una manera, practicant amb una altra persona, i què millor que fer-ho amb la persona que t'agrada! Quan no hem fet cap petò d'aquest tipus sembla molt complicat però ja veureu que un cop posades no en té res de complicat. Simplement us heu de deixar portar i si l'altre persona té experiència deixar-vos guiar. És la cosa més bonica del món, no patiu! Si us fa cosa deixeu que sigui l'altre que vingui a buscar la vostra llengua amb la seva i ja veureu com tot anirà passant amb total normalitat.
Ànims! Us en sortireu segur!
Marina Marull www.interpersonal.cat