Em sembla molt extrany...13-9
Bueno primer gracies per llegir la meva consulta.
El que us volia comentar esque ja fa mes d'un any m'agrada un noi (té novia) nomes som amics, pero no puc parar de pensar en ell, lo típic... Jo soc una persona que es pren les coses molt a pit i que li pot agradar un noi nomes amb dos dies d'haver-lo conegut, em fa molta rabia perque em passa cada dos per tres... puc arribar a estar colada per dos nois involuntariament...
Pero tambe tinc curiositat per donar un petó a una noia, si soc una mica rareta ho sé...
Per que em passen aquestes coses??
Gracies!!! Una abraçada
InterPersonal

Hola Mapi,
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure!
No és que siguis rareta, simplement és que tens curiositat! És natural durant l'adolescència sentir curiositat sexual per les altres persones. És el moment on comença a aparèixer l'atracció (per això sembla que ens enamorem de seguida) tant per nois com per noies.
És important tenir present que l'atracció és diferent de l'amor. L'atracció pot ser física, mental o d'esperit, i té a veure amb les ganes de conèixer més a fons aquella persona. En canvi l'amor és quelcom que es construeix i que es necessita un temps per adonar-te que vols un projecte de futur comú amb aquella persona.
Deixa que vagi sorgint tot i si et ve de gust conèixer un noi o una noia, endavant! Mentre tu siguis conscient que estàs en aquest moment i que ja aniràs veient com es desenvolupa tot, d'acord?
Una abraçada
www.consultajove.cat