Vull intentar-ho
Jugo a un equip de bàsquet que forma part d'un club mitjanament gran. En aquest club hi ha tant equips femenins com masculins i hi ha un noi que des de l'any passat em crida l'atenció però res fora del comú.
El dia de la Diada me'l vaig trobar pel carrer i ell anava amb uns amics i jo amb una amiga. No acostumem a parlar, així que no esperava res, però pocs segons després de veure'l va aturar-se sense avisar als seus amics i dempeus i d'una manera molt extranya va começar a fer veure que es cordava la sabata (Val a dir que tan la meva amiga com jo ens vem adonar que ja estava cordada). Quan vem passar pel seu costat ens vem mirar molt fixament per un parell de segons i despres em va saludar amb un somriure de orella a orella.
El més probable és que siguin bajanades pero quan ho va fer vaig notar un calfred i coses extranyes i per aquest motiu he decidit que aquesta temporada vull parlar una mica més amb ell, però no sé com començar ja que gairabé mai parlem i ens veiem només als seus partits, als meus o als del meu germà. Algun consell?
InterPersonal

Hola bonica!
Carai quina experiència més intensa! Està molt bé aquest propòsit i pel que sembla segur que ell també et seguirà!
Ja heu començat a intercanviar mirades i somriures, així que no serà difícil passar al següent pas de dir: "hola, com va?", deixa que vagi sorgint i aprofita que tots dos jugueu a bàsquet per parlar de la temporada, de la lliga, de la posició que jugueu.... així ja saps que com a mínim teniu una cosa en comú!
Pots aprofitar algun partit per anar-lo a veure, o algun esdeveniment del club per trobar-vos. Busca'l a alguna xarxa social i així també podràs tenir-hi comunicació més directa...
Ja ens diràs com evoluciona!
Una abraçada
Laia Sala
Servei de Consulta Jove
www.consultajove.cat