Concell siusplau 👽
Hola, desde fa bastan que hi ha temporades que la llet no em senta bé, ya fa temps que vaig anar al metge pero no tinc cap intol•lerancia a la lactosa però no em senta bé.
He anat vevent llet sense lactosa però ara tampoc em senta bé.
Que faig?? Es que no se si deixa de veure llet, i si deixo de veure llet no se que esmorza pels matins, avia pensat en vatuts ya que m'agraden i aixó... Però ni se que fer.
Espero que hem pogueu ajudar.
PD: ho sento per les faltes.
Sara Bujalance

Hola Limonada 842! És estrany que la llet et faci mal i no t'hagin trobat res, potser estaria bé que et tornessin a mirar si tens alguna al·lèrgia o intolerància a la llet. Si veus que la llet et costa pots provar de substituir-la per iogurt. O pels matins, en lloc de llet pots veure un suc de fruites, de taronja, per exemple. Menja també formatges i si els batuts t'agraden endavant. L'únic que passa amb els batuts és que són bastant elevats en greixos i per això no és recomanable prendre'ls cada dia. Prendre'ls de tant en tant sí que està molt bé. Molts petons!!