autuestima
Hola, primer de tot us volia donar les gràcies pel vostre cunsultori.
Ultimament tinc problemes d'autuestima i em sento malamet. fa temps vaig perdre a una amiga molt important per a mi i em va fer molt de mal, la vaig perdre per la meva culpa, i ara ella a trobat algú molt millor que jo i em fa molt mal veure-la i recordar tots aquells moments juntes. jo e trobat altres amigues però encara noto el seu buit... me l'estimava moltíssim i li podia explicar tot!!! sort en tinc de tindre les germanes que tinc!! em porto molt bé amb elles i son lo més important per mi!! però em podrieu dir què puc fer per oblidar l'amiga i poder començar de nou?
Moltes gràcies i perdó per les faltes.
InterPersonal

Hola bonica,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Quan una relació es trenca o s'acaba, sol portar molt dolor i també la sensació de buit. És normal que encara la trobis a faltar i que et faci mal veure-la amb altres amigues. Intenta escriure una carta de despedida, així podràs tancar aquesta etapa. No cal que li donis, és per tu, per poder tenir un espai per recordar la vostra amistat.
A més, també estaria bé que intentessis apropar-te a altres persones, interessa't per elles, demana'ls pels seus hobbies o les seves vacances, els somnis que tenen o quina és la seva sèrie preferida... Si tenim informació dels altres és molt més fàcil vincular-nos-hi. L'amistat es va construïnt a poc a poc, així que no tinguis pressa... Estigues oberta i veuràs com mica en mica aniràs trobant altres persones amb qui també t'hi sentis còmode.
Una abraçada
www.consultajove.cat