Pillada per un "friki". URGENT
Fa molt que estic pillada per un friki empollon de la classe. Aquest any estic treient tot 9 i 10 i m'estic esforçant molt (que ja em va bé) per que ell em faci cas.
El cas es que comença a fer-me una miqueta de cas. Tenim molt poques coses en comu i em costa molt que els seus amics m'acceptin (també friquis).
Una altre cosa es que les meves amigues no m'ho posen fàcil per que sempre que em paro a parlar amb ell m'estiren del braç dient que no em pari amb aquests matats.
I per acavar-ho de rematar, un amic seu va per mi, i ell (el que em mola) no em fa cas.
Quan estic amb ell no em puc concentrar amb res més que amb ell. si inclos he somiat amb ell un parell o tres de veguades.
M'agradaria algo més amb ell, com big bang theori(el que passa amb la peni i en leonard). Pero se que em dirà que no. I si per casualitat digués que si perdria la meva reputacio per estar sortint amb un friqui. Sé que no m'auria d'importar però els nens de la classe son capaços de fer moltes coses.(bulling)
sem fa molt pesat no poder parlar amb algú daquest tema per que un cop que li vaig dir a la meva millor amiga que havia somiat amb ell em va dir que tenia mal gust inclus dormint.
nescesito ajuda urgent ja no u aguanto més!!!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs si a tu t'agrada, endavant. Qui ha de sortir amb ells, els altres o tu! A més, sembla que és una bona influència no aquest amor? les teves npotes són molt bones i influenciar-nos de gent que ens motiva a millorar en les nostres coses, com són els estudis, ja va bé. Com et fa sentir veure que et vas traient el curs? Ja no nome´s epr ell, fes-ho epr tu també. Són canvis que passen en tu i regals que fas a la teva vida.
Un bon truquillo és que et vagis apropant a ell, fen-t'hi amiga. La peni si m'és no ser amiga d'en Leonard també li funciona i s'ho passen molt bé. Si sorgeix al ocasió d'expressar els teus sentiments li pots dir. Acceptant els conseqüències. Però pensa que fer aquesta passos ens ajuda a crèixer i guanyar confiança en nosaltres mateixos!
No prenguis decisions epr por a que et diguin els altres, la teva vida l'has de viure tu!!
Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat
moltes gracies, crec que algun dia podré ser algu més amb ell. A mes a mes, m'he fet molt amiga d'un dels seus amics i cada cop ens estem apropant mes.
gràcies per tot. no crec k agues pogut sense vosaltres