mal alè
Hola, tinc una pregunta. Sempre he tingut una mica de mal alè, hi ha alguna manera de reduir-lo? menjar que va bé? el que no? etc
Gràcies
Sara Bujalance

Hola snow7! La millor manera d'evitar el mal alè és, a més de dur una alimentació equilibrada (recorda l'importància de menjar fruites i verdures), beure prou aigua i repartir el menjar en 5 àpats diaris (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris:1 a mig matí i 1 a mitja tarda). Molt sovint el mal alè es dóna perquè fa molta estona que no mengem res, o perquè no bevem prou aigua. Si veus que continues tenint mal alè tot i menjar bé i beure prou aigua, aleshores serà necessari que vagis al metge ja que podria estar relacionat amb algun tema de l'estómac, o de la boca. A la farmàcia pots trobar esprais per dissimular el mal alè, però només el tapen, no el treuen. Molts petons!!