Els meus pares s'han separat
Hola,els meus pares s'han separat, el meu pare viu a Granada i la meva mare s'ha anat a viure a Madrid,jo estic en Madrid amb la meva mare.Però vivia millor a Granada, estimu molt a la meva mare i no puc viure sense ella però no se si tornar-me'n a Granada perque trobo molt a faltar els meus amics, el meu pare i tot.No se que fer si tornar-me'n o no.M'estimu molt a la meva mare però no se...
InterPersonal

Hola anonimm13! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que estàs en un moment de confusió ja que la decisió implica gent a qui estimes. No se si has parlat de tot això amb la teva mare, però potser seria important que ella sapigués que et sents així i poder compartir tot el que sents amb ella. Separar-se és una decisió que han pres els teus pares , però tu també els hi pots compartir el que estàs patint d'aquesta decisió. En pots parlar amb la teva mare en un moment en el que et sentis tranquil.la i en el que les dues estigueu relaxades (sopant, mentre compartiu una estona juntes...etc). També et diría que en parlis amb el teu pare, encara que no el tinguis cara a cara ho pots fer quan vagis a Granada la pròxima vegada o per telèfon. Però és important compartir-ho amb ells per a poder trobar diferents solucions que et poden ajudar a estar millor decideixis on decideixis quedar-te. Endavant i ànims! Espero haver-te ajudat i gràcies per la consulta! Elisabet Aulet. www.interpersonal.cat/fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga