NADAL
Per volts de Nadal faré 9 mesos amb el meu nòvio, però no sé que regalar-li per aquestes festes. No tinc la més mínima idea, ja que ell no és gaire detallista que diem... Tant pot ser que em compri alguna cosa com que ni hi pensi, i es clar, demanar-li si em compra algu és posar-lo en un compromís. La meva idea eren unes entrades per anar jo i ell a veure un partit del Barça, però no sé... Em podeu donar idees de regal i de com saber si ell em regala algu? Gràcies.
InterPersonal

Hola just me! Dóncs, mira, primer de tot, si tu tens ganes de fer-li un regal, fes-li! disfruta de la relació. i SI, unes entrades epr anar a veure el Barça em sembla una idea genial!!! fer una activitat junts també serà un regal per cuidar la vostre relació. Així, si es despista i no te'n fa, almenys el podreu compartir,no? ; ) deixa-li caure alguna idea que t'agradaria fer amb ell o algun regal. A veure si es va afegint al carro! sense imposar-li, ell e´s com és! Si vol ser més detallista és uan cosa que dependrà d'ell! ; ) Sort! Eli Aulet www.interpersonal.cat