Tinc por
Hola fa unes setmanes vaig començar a parlar amb un noi. Ell m'agrada pero hi ha un problema i es que la meva amiga s'ha enfadat perque creu que si amb aquest noi arrivem a algo mes la deixare de costat. El que em molesta es que em parli malament quan jo no he fet res perque aixo jo no ho he triat, nomes ha passat.
Tinc por de pendre-la com amiga per aquesta tonteria i no se com dir-li que mai la deixaria per un noi.
Gracies i adeu.
InterPersonal

Bon dia fanadolescent,
Primer de tot, moltíssimes gràcies per utilitzar el consultori i confiar en nosaltres.
El millor que pots fer és parlar amb ella i explicar-li el que ens estàs dient, que mai la deixaries de costat per un noi, i fer-li veure que una relació de parella, i una relació d'amistat, és totalment compatible. Tenir una parella no implica haver de renunciar a res ni a ningú.
Si tot i explicar-li ella no ho veu així, digues-li que et deixi l'oportunitat de demostrar-ho. Que deixi que el temps li demostri que les coses no seran així.
Esperem que vagi bé la conversa amb ella i que pugui entendre el que li expliques!
Una abraçada.
Carlota Portabella
www.consultajove.cat