desconcertat
Hola , soc un noi de 18 anys i volia explicarvus lo que em pasa, primer de tot si heu vist una consulta anterior fa un moment ha sigut un error meu , vuenu , us explicu , fa un temps , vaig coneixe una noia per una aplicació de coneixer gent , cosa que no magradava coneixer les per alla pero per probar no es perd res , i vuenu , portem parlant mesos i mesos i un dia am decidir veurens , i tambe ens haveim confessat de que ens agradavem , no vam poder quedar per diferentes circunstancies ni a la tercera vegada , quant just anava a agafar el tren (viu a una hora en tren) pos em deia que no podia , i em vaig desanimar molt , bastant , inclos que vaig començar a dubtar de si er vritat aquella noia i li vaig comentar , ella mu va demostrar que ella er real perque em va enviar una foto on tenia un full on posava el meu nom ,llavros vaig saber que de vritat existia , pro no arribaba el dia per veurens , un dia , com ella va molt al metge , un dia que no i anava , vaig narla a veure per sorpresa , a una hora i mitja de viatje en tren , quant vaig arribar , li vaig trucar i em va dir que no i era , i que no i seria durant tot el dia , em vaig desanimar alla mateix , ella tambe , per que li va sentir molt greu que lhagues nat a veure i no ser hi alla , ella no u sabia , jo li volia fer una sorpresa , i per demostrarli que havia estat alla vaig dibuixar amb una pedra la meva inicial del meu nom a una farola davant de casa seva, ( ella mavia dit per google maps temps enrere) potser allo va ser molt bunic per a ella , una de les coses millors que he arribat a fer , anque estava desanimat , me passat tot el estiu intentant fer que trobes alguna tarda per coneixens almenys , ara esta molt ocupada pels seus avis ,i comencem les classes , pro estic una mica desconcertat , si val la pena continuar o tirar la tovallola , volria saber la vostra opinio i qu podria fer per n tenir tant mala sort , petons adolescents ;)
InterPersonal

Bon dia jtvitex,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori.
Entenem que et sentis desanimat amb això que ens expliques. És normal que després de tant temps intentant veure-us desanimin una mica totes les complicacions que van sorgint.
El que has de valorar és si realment ella vol o no vol fer un pas més en la vostra relació. I fins a quin punt ella no pot buscar ni el més petit forat perquè coincidiu i poder conèixer-vos. Si parlant amb ella veus que farà un esforç perquè pugueu fer un pas més en la vostra relació, endavant! Però si veus que aquesta situació seguirà així molt de temps, t'hauràs de plantejar si et val la pena o no continuar així.
Molts ànims!
www.consultajove.cat