No se si acabo d'estar bé...
Hola! Tinc 15 anys i la cosa es que fa 1 any i mig o inclus 2 anys, jo estava... per dir-ho d'alguna forma, rellenito, pero bastant.
La cosa es que ara medeixo 1'70, y peso 51kg, se que potser hauria de pesar més, però la cosa es que per mes que m'aprimi i que les amigues em diguin que estic bonissim i que si m'aprimo més no estare guapo jo tinc com la necesitat d'aprimarme mes, perque crec que com mes m'aprimi millor em veure...
Abans si que havia tingut algun problema amb el menjar, del pal que menjava 1 cop al dia o m'havia arribat a estar 3 dies sense menjar, pero ara nose, menjo normal tirant cap a poc pero simplement perque no tinc gana, quan tinc gana pues si que menjo obviament, pero ara que torno a menjar aixi una mica mes normal, es quan estic perdent mes pes, em fa por arribarme a aprimar més i no estar be, i encara em fa mes por recuperar pes i que no m'agradi jo mateix...
Alguna ajuda??
Graaciiees!!
Sara Bujalance

Hola Anguera! Entenc com et sents, a vegades quan una persona comença a aprimar es queda "enganxant" al fet de baixar de pes i encara que cregui que no hauria de baixar més no pot evitar-ho. Això és molt perillós, ja que aquest desig per aprimar es pot convertir en una anorèxia. L'anorèxia és una malaltia mental molt greu, que fa molt de mal tant a la persona que la pateix com a la seva família, per això és molt important que t'esforcis en menjar bé, de tot, variat, equilibrat i suficient (sense quedar-te amb gana!). Per evitar un problema tan gros com l'anorèxia parla amb els teus amics i familiars. Parla amb els pares, ells t'ajudaran a menjar sense haver d'engreixar i t'ajudaran a evitar una malaltia mental com l'anorèxia. Molts petons!!