puc aprimarme?
Hola!
Fa molt de temps que em porto preguntan si podria tenir un abdomen pla, pero crec que en les meves circumstancies no puc.
La cosa va de que la part entre els pits i el melic ho tinc com mes abultat, pero no estic segura de que sigui greix, crec que les meves costelles son bastan mes grans de la majoria i al tocar es noten bastan. La part de sota no la tinc superplana pero no m'inporta pas i la meva pregunta es si mai, tenint una dieta mes saludable i exercici fisic, podria tenir l'abdomen mes pla o no,i si puc que faig?
Sara Bujalance

Hola! Fent una dieta saludable i fent esport de manera habitual aprofitaràs tot el potencial del teu físic (i també de la teva salut), per això val la pena que facis un estil de vida saludable. Hi ha exercicis que t'aniran bé per la panxa i la cintura com les abdominals o exercicis amb un hula-hoop. Però recorda que, per una altra banda, el físic també depèn d'un factor genètic, que no podem canviar, i per això és tan important que ens acceptem tal i com som per sentir-nos amb nosaltres mateixos. Vull dir que la teva panxa i costelles també depenen d'un tema genètic i les costelles, per exemple, no les podràs canviar de lloc. Molts petons!!