hem cambiat tots
Aquest estiu han canviat moltes coses. Tinc 14 anys i tots els meus amics han començat a fer botellons, pero no un botellon per una festa, sinó gairebé cada dia. També fumen. Jo no soporto cap de les dos coses i em diuen rara, altres em diuen que he madurat abans, pero no se quina versió creure'm.
també, una de les meves amillors amigues em va deixar plantada, va dir que no volia anar a fer un tomb amb mi perque deia que ja no ens ho passavem be juntes, en canvi li proposa una altra noia i si que hi va, pero quan torenm al curs escolar ve amb mi per les notes.
Sóc realment rara?
És amiga meva? Li he di dir alguna cosa a la meva amiga?
InterPersonal

Bon dia violinistaeneltejado,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori.
Dir-te, en primer lloc, que no ets rara. No passa res perquè aquestes coses no t'agradin, no hi ha cap manual que estipuli que les persones normals són aquelles a les que els agrada fer una activitat concreta. Cada persona és com és, i no s'han d'etiquetar a les persones com a normals o no normals per les coses que li agradin o deixin d'agradar.
Si és amiga teva i teniu confiança el millor que pots fer és parlar amb ella i explicar-li com et sents. Segur que t'escoltarà i entendrà que t'hagis sentit així.
Molts ànims.
www.consultajove.cat