AMOR I AMICS
Hola! Tinc un problema.Quant estaba sortint amb un noi, li vaig presentar a la meva millor amiga, i es van fer amics. Ara, hem tallat ell i jo, i ell ha començat a tontejar amb la meva millor amiga. Ella em pregunta si em molesta que ells tontejin i jo li dic sempre que no, perque no vull ferla patir, pero jo ho estic passant molt malament...ells han quedat divendres, i jo no se que fer!gracies
InterPersonal

Hola mb98! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. T'has de fer una pregunta molt important!!! la teva amiga no ha de patir, però tu si que tens obligació de patir??? està bé cuidar als amics, eprò primer de tot ens hem de tractar bé a nosaltres mateixos. Si no ens tractem bé a nosaltres amteixos i no sóm clars amb el qeu volem i necesssitem, les realcions no ens funcionaràn! No evitis no dir què penses per por a que us discutiu. Evitar els conflictes no fa que es solucionin, fa que un es carregui i no es doni valor. Tens el valor i et mereixes no patir i dir el que penses!! Confia-hi!! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat