AMOR A DISTANCIAA:'(
Hola adolescents! aquest estiu ha sigut el millor de la meva vida perque he anat al meu poble(que esta a 1200 km d'on visc, i vaig tots els anys a l'estiu un mes) i he estat amb els meus amics d'alla i en una festa pues vaig coneixer a un noi que sempre m'havia cridat molt l'atenció i ens vem liar. vam estar tot el mes d'agost junts i era supermono amb mi. pero ara ja s'ha acabat, seguim parlant, cada dia em diu que em troba a faltar i que m'estima, i jo se que m'ho diu de veritat perque fins i tot els seus amics m'ho han dit. jo l'estimo moltisim pero ho passo fatal perque el trobo molt a faltar! ha sigut el noi que millor m'ha tractat i el que més s'ha preocupat per mi dels que he estat, pero no se que fer, es molt dur aixo i no el vull perdre!! com faig per que aixo no em faci tan mal? hi ha algun remei?
moltes gracies i petons!!!
InterPersonal

Hola!
Portar una relació a distància (i a tanta distància) no és cosa fàcil, però tampoc impossible! Es tracta de que parleu entre vosaltres i valoreu si esteu disposats a portar aquest tipus de relació i el que implica. És molt important que tots dos us hi esforceu i que tingueu molta confiança entre vosaltres. Recordeu que moltes parelles que porten anys van començar com vosaltres! ;)
Tot i que no us podeu veure cada dia, el fet de parlar sovint, explicar-vos les coses importants per a vosaltres o tenir present la pròxima data en la qual per fi us tornareu a veure, ja són coses que ajuden a estar bé i a mantenir la il·lusió.
Has de tenir present que tindràs dies de tot tipus, i és del tot normal, alguns estaràs bé i d’altres no tant, però parleu-ne, sigueu molt sincers l’un amb l’altre. I si mai discutiu, intenteu sempre arribar a algun acord, que no passin gaires dies estant enfadats, ja que això no us ajudarà gens.
Esperem que la vostra relació vagi molt i molt bé, però si veieu que ho passeu molt malament, plantegeu-vos si realment us val la pena estar així, o és millor seguir com a amics.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per escriure’ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat