Em lio o no?
Hola, us voldria explicar el que em va passar, i necessito alguna ajudar, gràcies.
Bueno, donsc que fa poc vaig tenir un novio que vam durar dos setmanes pero quan vam tallar me vaig enterar de que ell va dir que jo em lio malament i que soc sosa lian-me, lo de sosa ho entenc perquè tinc vergonya, jo des de aquell dia que em va dir això no em vui lia mes, perque tinc temo de que despues d eliarme diguen que me lio malament i que me dixiguen, i jo no vui que passe, que faig, em lio o no?
Ajuda, gracies!
InterPersonal

Hola!
Com tot a la vida, requereix pràctica, i si deixes de fer-ho... ho tens més complicat, no creus? Tingues present que ningú neix ensenyat i tampoc existeix una manera infal·lible de fer petons i que agradi a tothom per igual, sinó que per gustos colors! Així que hi ha tants petons diferents com persones en el món.
El que és més important és que quan arribi el moment i tinguis ganes d’embolicar-te amb algú ho facis perquè realment en tens ganes i et sents preparada. Pensa que si estàs massa pendent de si ho estàs fent bé o no, és probable que et bloquegis i no acabis de passar-t’ho bé. Així que pren-t’ho amb calma i centra’t a gaudir del moment!
No deixis que uns comentaris desafortunats et facin agafar por a quelcom tan bonic com fer petons! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure’ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat