POOOSIBLE ANORECCIAA!!!
HOLA,
fa molt temps que no magrada gens el meu cos, i crec que al final me cansat. ja fa temps que he tingut molts problemes amb aixo, vaig bomitar pero quan els meus pares es van enterar van seri atemps per ajudarme. la meva germana va tenir anoreccia i com que jo vaig veure com de malament so va passar la meva familia sempre me tirat enrrera. pero ara ja me cansat, i fa dies que no menjo casi res, i quan ho g¡faig em sento fatal i intento bomitar, primer no berenava, depres tampoc esmorzava i ara intento no sopar ni dinar perque sino els meus pares sospitaran. no ser si dilsi perque llabors no podre continar sense menjar i bomitan, pero ser que faig malament, pero mes igual per mi perque jo nomes vull estar prima i que la gent maccepti tot i que ara diguin que estic molt be i que soc molt guapa... perque ser que aixo nomes ho diuen perque no em senti malament i perque saben que tot aquest tema em preocupa. soc anorecsica??? ELS i dic als meus pares??? no ser que feeerrr!! ajudaaa
Sara Bujalance

Hola! Doncs pel que expliques sí és possible que estiguis patint una anorèxia, i per això és molt important que parlis amb els pares. A més, tu ja saps com és de dolenta l'anorèxia i el mal que fa no només a la persona que la pateix, sinó també a tota la familia. Sé que el desig d'aprimar és fort però tu has de ser més forta i demanar ajuda als pares. No permetis que aquesta malaltia torni a fer mal a la teva família. Segur que quan parlis amb els pares, t'agraeixen que els hagis dit i fan tot el que puguin per ajudar-te, així que parla amb ells el més aviat possible. Molts petons!!