No sé el que em passa-ll
No sé el que em passa. El problema es k nose com explicartu. Ho fare el millor que podre. L'any passat vaig tenir un problema amb el menjar, vaig arribar a estar molt angoixada, no podia respirar de l'angoixa. No vaig demanar ajuda i ho vaig poder superar. Però quant pensava que ja era feliç vaig recaure. Pero d'una altra manera. El que vull dir es k no sòc feliç, vull demanar ajuda però no vull que les persones del meu voltant se sentin malament. A més, actualment estic tenint problemes d'amor i amb les amigues. J n'estic farta no vull continuar així pero no se com tornar a ser feliç.
Sisplau responeu cada nit ploro i tinc imsomni, hem costa molt dormir.
InterPersonal

Hola lluna1999!
Moltes gràcies per escriure’ns i per la confiança! Si vols demanar ajuda perquè creus que ho necessites, fes-ho, no ho dubtis! Les persones que estan al teu voltant i que t’estimen se sentiran malament si no els expliques què és el que et passa i et veuen malament. El que ells volen és la teva felicitat i el teu benestar. No tinguis por en explicar com et sents i en buscar el seu recolzament!
T’aconsellem que ho parlis amb algú de confiança (els teus pares, per exemple) i demanis ajuda. Sovint es necessita molt de coratge per demanar ajuda, però t’assegurem que val la pena.
Una abraçada ben forta i molts ànims!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat