AJUDA SISPLAU!! EM PASSARA SEMPRE?
Hola, sóc una noia i tinc 17 anys. Bé, totes les meves amigues i la majoria de gent a aquesta edat ja s'havia liat amb algú, però jo no. Havia tingut oportunitats però no volia mai perque volia que fos especial i res em semblava suficientment especial, però al fer-ne 17 a l'estiu em vaig espantar i al final per festa major em vaig liar amb un noi que coneixia i ja m'havia tirat la canya temps enrere. El que passa és que no m'agradava del tot i estava molt desesperat, és a dir que el que havia de ser el meu primer lio especial va ser lleig perque no parava d'intentar anar a més i no va ser gens bonic ni dolç. I em fa molta rabia haver esperat tant per a que fos especial i que acabes en això. Bé, el noi no parava de preguntar-me si volia fer alguna cosa més, i preguntava perquè, molt insistent, i jo deia que no (perque obviament no estava preparada). Més endavant em vaig liar amb un altre noi però no vaig estar gens còmode pensant tota l'estona en on eren les seves mans i preocupada per si volia anar a més. EM PASSARA SEMPRE AIXÒ? Hauré d'estar sempre preocupada? El que passa és que els tios són així? O va ser una mala experiència? AJUDA SIUSPLAU, NO EM SENTO GENS A GUST, Gràcies per l'atenció de veritat.
InterPersonal

Hola MIC!
Doncs no serà sempre així! De fet, no hauria de ser mai així! Sovint la pressió dels altres ens fa fer coses de les quals després ens podem penedir o de les quals no n’acabem d’estar del tot satisfetes.
Pren-t’ho com una mala experiència i treu-li la part positiva de tot plegat. L’aprenentatge que en pots treure de tot això és: no deixis que la pressió dels altres et faci fer coses de les quals no n’estàs del tot convençuda ni et faci cremar etapes ràpidament. Si aquella persona no és especial per a tu i no hi ha la suficient confiança o bé no ho veus clar, simplement digues NO! Fes allò que tu vulguis amb qui tu vulguis i quan tu vulguis!
Estigues tranquil·la perquè trobaràs a algú especial amb qui compartir aquests moments únics i fantàstics!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat