Bojament enamorada
L'any passat vaig estar sortint amb un noi que em portava dos anys, me l'estimava però era el meu primer novio, tot era nou per mi i em vaig acabar agobiant i deixant-lo. Vam continuar sent millors amics i jo em vaig adonar que me l'estimava més del que pensava, ell es va pillar novia i jo em vaig morir de gelosia durant casi un any. Ara però em vaig decidir sincerar amb ell quan anava malament amb la seva novia i sense que ens donguessim compte, ells o van deixar i ara estem junts un altre cop. La cosa es que ara sempre magradaria estar amb ell i el trobo molt a faltar quan nomes pude fa dos dies que no ens veiem. Me l'estimo massa i no m'imagino un futur sense ell. Es normal sentir tant de desig d'estar amb una persona? Amb ell em sento plena i feliç.
InterPersonal

Hola Anaily!
Que bé que torneu a estar junts! :)
I tant que és normal que sentis tant desig! A tots ens agrada passar temps amb la nostra parella! Això és del tot normal! Especialment al començament de la relació on l’enamorament ens fan estar constantment pendents de l’altra persona.
Fixa’t però que és important que, independentment que els dos hàgiu decidit estar junts, mantingueu els vostres espais individuals i per a vosaltres. Moments que tu puguis dedicar-te a tu: sortir amb les teves amigues, fer alguna activitat que t’agradi, estar amb la teva família... d’aquesta manera quan us retrobeu serà fantàstic, perquè tots dos us sentireu lliures i valorareu més aquests moments en els quals esteu junts.
Recorda que la teva felicitat depèn de tu i no d’amb qui estiguis, sinó no seràs lliure!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure’ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat