Bnoo...
Holaa!
Buenoo el cas es que ja des de l'any passaat m'agrada un noi dea meva classe...
Jo sempre sóc molt observadoraa, i almenys l'any passat em donava la sensació de que sempre que li passava alguna cosa a classe (per exemple que la profe li pega bronca aixi d'aquestes suaus, etc) desprees pues la primera persona que mirava era joo, com si volgués sabeer quina cara faaig quan veig que li passa aixoo... o simplement soon imaginacioons de les meves.
Encaraa que fossin imaginacions meves, em va donaar la sensació de que jo també li agradava... vaig preguntaar a amigues meves, algunes creien que li agradava jo però altres creien que era possible que li agradés una amiga meva que em cau suupersuperbee...
El cas es que jo sóc mooooolt tímida, i no m'atreveixo encara a dir-li rees... a tots els tests aqueests d'adolescents.cat de si li agrades o no...etc sempre em toca l'opció del mig... em diu que he de fer de 'detectiu' una mica i aixoo...
I bno em podrieeu dir maneres de descobrir alguna cosaa, es a dir fer de 'detectiu'? Ja he dit que sóc molt tímida, així que de moment res de indirectes...
Com puc descobrir si li agrado?
Moltes graaaciiees🙈💕
InterPersonal

Hola pop1124!
Doncs podries aprofitar alguna amistat que tingueu en comú per extreure informació. Pots preguntar-li a aquest amic/a en comú si sap si li agrada algú, per exemple. Si tu no t’atreveixes, pots dir-li a alguna amiga que ho faci per tu. Així podràs anar descobrint si li agrada algú i si aquesta persona que li agrada ets tu ;)
També pots fer una cerca per les seves xarxes a veure si descobreixes alguna cosa que et dóna alguna pista... mai se sap!
Una altra opció és acostar-te més a ell i consolidar més la vostra relació d’amistat. Si et converteixes en una bona amiga seva, aniràs guanyant en confiança i la teva timidesa no serà tan evident. Som conscients que aquesta opció és més directe, per tant tria aquella amb la que et sentis més còmoda de moment.
Per últim, tingues present que un cop descobreixis què sent, sempre hauràs de confirmar-ho amb ell i “empassar-te” aquesta vergonya si el que vols és que passi alguna cosa entre vosaltres!
Esperem que tinguis molta sort!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat