invisible
Holà tinc 12anys i le meu problema es qure la meva millor Amiga es super guapa amb un cos génial i tôt i jo estic un à mica grassa y no porto Roba super bonica y cara com la que porta ella klavors quan vaig amb ella tots els nois l'I diuen coses i jo per ells soc invisible fins le meu millor amic mho diu
Qure faig ajuda
Sou genials graciés per tôt le que feu!!!
Petons
InterPersonal

Hola Donut!
N’estem convençudes que tu també tens coses bones! Has d’aprendre a veure-les i valorar-les! Fixa’t que si ens estem comparant constantment amb els altres, mai arribarem a ser allò que nosaltres realment volem ser.
És important que t’estimis i t’acceptis tal com ets, aquest és el primer pas! Així que primer has de ser “visible” per tu i potenciar aquelles coses bones que tens (i segur que les tens)! Quan tu ho facis t’adonaràs que ja no ets tan “invisible” de cara als altres, perquè sabràs treure i potenciar allò que et fa especial i única!
Et proposem que dos cops per setmana et posis davant del mirall i no marxis fins que trobis alguna cosa que t’agradi del teu cos (no val repetir!), ja sigui el cabell, les cames, una piga o una ungla! És important que de mica en mica vagis veient parts positives del teu cos. Un cop ho tinguis, passem a la part de la teva personalitat, que t’agrada de tu? Què et fa especial?
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat