No puc oblidar-la
Fins fa poc jo estava en una relació que fins fa 3 dies va durar 2 anys y 8 mesos, pero aquesta relació ja s'ha acabat.
El problema es que la noia amb la que sortia em va deixar argumentant que ja no sentia res per mi, que res era el mateix, i un dia després em diu que esta preocupada perque creu que esta prenyada (nosaltres mai ho haviem fet sense protecció) i li vaig preguntar i em va dir que estava de festa i que es va ''follar'' a un nen.
Aquests 2 dies no he pogut dormir, quasi ni menjo, he borrat TOT el que té a veure amb ella i intento sortir amb amics per animar-me, peró no funciona, no puc fer res, no la puc treure del meu cap a la meva ex (ni a ella ni la mierda de imatge mental que tinc d'ella ''follant'' amb un altre noi).
No se que fer, necessito ajuda per fer-la fora del meu cap.
InterPersonal

Hola Eloy!
Entenem perfectament com et sents en aquests moments! Si ho heu deixat fa tan pocs dies, és normal que encara la trobis a faltar molt, que no la puguis treure del teu cap i que tot plegat t’estigui fent patir molt.
Has de tenir present que les relacions que han estat importants per nosaltres, no es poden oblidar, però arriba un moment que un pot recordar-les sense tant de dolor. No desesperis perquè aquesta ànsia que sents no dura per sempre.
Ho estàs fent bé! És important que posis distància entre vosaltres (física i virtual), que surtis amb els amics per animar-te, encara que costi! T’has de permetre tenir moments de “baixon”, perquè és el més normal del món.
Aprofita aquest temps per centrar-te en tu, en estar bé, en allò que t’agrada i en coses que et proporcionin benestar: estar amb els amics, gaudir d’un bon sopar, sortir de marxa amb els col·legues, compartir moments amb la família, apunta’t a practicar algun esport... Posa el focus en tu i veuràs com de mica en mica aniràs estant millor.
Recorda que superar una ruptura de parella és un procés que requereix temps. Així que no defalleixis!
Una abraçada ben forta i endavant Eloy!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat