Trobo a faltar el meu germà
hola, tinc 13 anys, sóc noia i tinc un germà de 17 anys.
El cas és que l'any que ve farà 2n de batxillerat i tot el rato estarà estudiant i fent deures.Em farà pena. No el podré veure molt perquè jo vaig a anglès, vaig a fer atletisme, vaig a guitarra, estudio i faig deures. Nno em dona temps d'estar amb ell.
Només ens veiem a l'hora d'esmorzar, dinar, berenar i sopar. I els dies de festa(dissabtes i diumenges) que també els dos estarem estudiant i no podrem parlar-nos.
Que faig? Cada dia per les nits ploro perquè de petits estavan molt units però ara amb els estudis...és una merda! Nose de que parlar amb ell, sempre ens saludem:
Hola fea!
Hola feo!
En plan en broma i carinyo. Però per altre banda no ens parlem per culpa dels estudis, que faig? De que li parlo?
XD: Nose si m'explico és que tinc pressa. Espero que m'entenguis.
Ajuda que el trobo molt a faltar!!
InterPersonal

Hola Sensenom07!
Que bonic que entre germans hi hagi tan bona relació i tanta complicitat! :)
Si ja preveieu que durant el curs us veureu menys, és important que aprofiteu aquests moments junts per gaudir-los el màxim! Si t’hi fixes, moltes vegades és més important la qualitat que la quantitat. Per tant, feu d’aquests moments que podeu compartir junts (esmorzar, dinar, berenar, sopar i dies de festa) moments únics i de qualitat.
Parleu de les vostres coses, de les inquietuds que teniu, de nois i noies que us agradin, planifiqueu algun viatge junts quan acabeu els estudis... fixa’t que hi ha un munt de coses que pots fer en aquests petits moments que tinguis amb el teu germà!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure’ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat