No aguanto més!
Ja tornem a començar l'institut, aquest es el segon any, el primer ho vaig passar molt malament, no em va agradar gens pel fet de lo següent:
Soc mooolt alta, a la primària tothom s'havia acostumat i ja ningú em deia res, però a l'institut no em paren de fer comentaris com:
- No has crescut ni res no?
I coses semblants.
Si han d'agafar una cosa alta em busquen i no m'ho demanen molt amablement, sempre va acompanyat d'un comentari, que potser per ells no te importància però per mi molta.
També quan no miro es posen al meu costat i comencen a donar salts per si m'agafen, però no ho fan de bon rollo, ho fan per molestar i riure de mi.
Jo nose que fer, normalment sempre els hi faig males cares o els hi dic que parin ya, pero amb aixo ho continuen fent perque saben que em molesta i es el que volen. Tampoc puc passar d'ells perque llavor continuen i no es cansen perque els hi digui alguna cosa.
Ja nose que fer, a mi aixo em fa sentir insegura i no vaig a gust a l'institut, sempre vaig pensant que es el que pensaran o el que em diran.
No puc més, nose com poden ser tan immadurs i no poden respectar a les persones tal com son.
Potser son tonteries, pero a mi m'afecten.
InterPersonal

Hola clau990!
Res de tonteries, ningú sota cap circumstància té el dret de fer-t’ho passar malament. Està molt bé que els hi facis saber que aquests comentaris et fan mal, i si això no serveix de res, el millor menyspreu és no fer cas als comentaris. Mostrar indiferència davant dels seus actes i comentaris et donarà més seguretat i maduresa.
Si veus que els comentaris i ofenses van a més i tu sola no pots aturar-ho, parla-ho amb algun adult de confiança (un/a professor/a) perquè pugui donar-te un cop de mà i parar aquesta situació.
Segueix estimant-te tal com ets i no deixis que comentaris com aquests facin minvar la teva autoestima i felicitat!
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat