li proposo de quedar?
Hola Adolescents.cat
Portu casi 9 mesos parlant amb un noi, fa 2 o 3 anys ja em vaig enrotllar amb ell pero va acabar malament, el fet es que em va demanar perdo i portem 9 mesos parlant. Ha marxat 3 mesos d'erasmus i aquests dies torna. Abans de que marxes vam quedar i a l'hora de despedir-nos ens vam fer un peto.
Mentres estava a l'erasmus ens vam pica uns quans cops perquè a vegades em deixava amb el tic blau al whats app (vaig escriure fa 1 mes una altre consulta i donc les gràcies perquè em va servir molt) i nose si vol algu amb mi o no. Un dia em va demanar que sentia per ell però no vaig saber respondra-li i vaig dir-li carinyo i ell em va dir q m'apreciava molt, però també em va dir que preferia quedar amb mi que no pas parlar pel whats app. No vaig entendre que em volia dir amb aquesta frase "parlem com si si pero si no". El context on hi havia aquesta frase va ser quan parlavem dels sentiments..
El fet és que no se si quedari per aclarar les coses però cara a cara també ens costa més parlar dels sentiments.. M'espero a que ell mho demani o d'aquí uns dies li demanu per quedar?
Al desembre vaig surtir duna relació molt toxica i ell m'ha fet ovlidar-lo bastan i jo tenia clar que no volia estar enamorada de cap noi en un temps. Però això ningú ho tria.. Mai m'havia enfadat que un noi em deixes sense contesta,tampoc em pasava molt sovint però ell em deia que estava enfeinat, jo ho entenc però em fa rabia..
Moltes gràcies!!
InterPersonal

Hola anonimo,
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
No sé si arribem tard... Si arribem tard, disculpa'ns de tot cor, ens és molt difícil atrapar totes les consultes que ens arriben.
Per altra banda, entenem que tinguis ganes de quedar amb ell i aclarir la vostra situació, però el més important aquí és saber què sents tu. Què t'agradaria tenir amb aquest noi? Hi vols una relació de parella formal? Vols seguir-lo coneixent? Només vols una bona amistat?
Quan tu tinguis clara la resposta a aquestes preguntes serà un bon moment per quedar amb ell i plantejar-li la situació. Sabem que cara a cara pot fer vergonya, però també és molt més fàcil endevinar què està pensant l'altre (per whatsapp és dificilíssim interpretar-ho!).
Així que no tingus por dels teus sentiments (mentre els tinguis clars) i parla amb ell. Si ell es troba en una situació diferent a la teva.... estarà a les teves mans si ho vols acceptar o no (recorda-ho).
Una abraçada!
www.consultajove.cat