Ns si estic bee (fanlodo24)
Hola...
Sé que us arriben milions de consultes com aquestes i que ja debeu estar farts... però jo necessito treure'm el dubte.
Dec medir 1,65m i peso 50,2 o així... La questió és que fa res pesava 47 medint el mateix però he anat menjant entre hores coses no saludables (kit kat, kinder bueno) diàriament a l'escola i a part de la cara plena de grans m'he engreixat molt.
Em vull tornar a aprimar, menjar sa i no menjar tant. Estic plantejant-me fer esport (mai n'he fet) diàriament una hora al dia per perdre pes, ja que vull tenir un estómac pla i unes cuixes primes com abans (l'abdomen s'ha convertit en panxa gorda ara i l'odio, no m'agrada gens).
La qüestió es que em veig gorda, pero segons el que he anat llegint d'altres consultes que us han fet, es un pes normal. Però jo opino que haria de baixar de pes immediatament! És normal?
Moltiiiissimes gracies, sou els mmillors.
Sara Bujalance

Hola fanlodo! Doncs la veritat és que el teu pes està bé, estàs prima, així que no necessites aprimar res!. De totes maneres, tot i que no necessitis aprimar és bona idea que miris de dur una alimentació saludable i de fer esport per tal de mantenir no només un bon pes, com el que ja tens, sinó mantenir també una bona salut. Per dur una bona alimentació és important seguir les recomanacions de la piràmide alimentària, aquí la tens:
Pensa que una alimentació equilibrada també inclou aliments com la xocolata, brioxeria, dolços, etc. però menjants de tant en tant, no cada dia. I pel que fa l'esport, tampoc cal que en facis cada dia, si en fas al voltant de 3 cops a la setmana ja està bé. I el més important, aprèn a valorar el teu cos positivament i a estimar-te, això és fonamental per trobar-te bé amb tu mateixa. Molts petons!!