Molt prima?
Hola tinc 13 anys i sempre e estat primeta però peso només 30kl i un dia ens vam pesar amb la meva amiga i em va dir que pesava molt poc per la edat que tenia i nose si tinc que anar al metge o algo .
Gràcies uN petó adolecents.😙
Sara Bujalance

Hola Snoopy! A vegades hi ha persones que són primes per genètica, però sempre i quan mengin bé i es trobin bé no hi ha d'haver cap problema. Així que si menges de tot, variat, equilibrat, suficient (sense passar gana), repartit en 5 àpats diaris (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: 1 a mig matí i 1 a mitja tarda) i et trobes bé no t'has de preocupar. També és molt important que vagis al metge per verificar que el teu estat de salut està bé. De fet, tots hem d'anar al metge, com a mínim un cop a l'any, per comprovar que estem bé de salut. Molts petons!!