Bulimia
Siusplau, necessito que em responeu el més aviat possible.
Tinc una amiga que es bulimica i no es deixa ajudar. Siusplau!! Necessito solucions, idees, qualsevol cosa amb la que pugui fer el mínim possible. Siusplau!!
InterPersonal

Hola anònima!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
El primer que has de saber és que tu no et pots fer càrrec tota sola d'aquesta situació. Si la teva amiga pateix aquest traston alimentari, o tens sospites que el pugui patir, és MOLT IMPORTANT que ho diguis a un adult (el vostre tutor o tutora o als seus pares), perquè ells podran reaccionar i engegar el circuit corresponent.
Per part teva, continua al seu costat, escolta-la quan estigui malament, però feu un pacte. Parleu de les vostres preocupacions durant "X" estona i després passeu la resta de l'estona fent plans de futur... (vacances, concerts, viatges, estudis...) i passeu estones divertides juntes!
Veuràs com això l'ajuda a sentir-se bé! (perquè no centrarà tota la seva vida en l'alimentació i veurà que tu l'estimes per qui és i no per com és)
Una abraçada i molts ànims!
www.consultajove.cat