No tinc gana
Porto 3 dies que menjo molt poc perque quan he començat a menjar ja estic tipa i la meva mare esta començan a notar algo pero no es per res, simplement m'ha marxat la gana i nose que fer per tornar-ne a tenir ajudaa😥
Sara Bujalance

Hola! Perdre la gana un parell de dies ens pot passar a tots, pot ser que tinguem l'estómac una mica remogut, o que estiguem nerviosos per algun motiu. Però si la pèrdua de gana dura més d'un parell de dies hem d'anar al metge perquè és perillós i ens pot estar indicant que alguna cosa no va bé. No té perquè ser una anorèxia, hi ha molts motius pels quals una persona pot perdre la gana, però el que sí és fonamental és anar al metge per a que ho solucioni. Aprofitant que la teva mare ja nota que alguna cosa no va bé, parla amb ella, digues-li que no et trobes bé de la panxa i que no tens gana i que has d'anar al metge. Ella t'hi durà. Molts petons!!